نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد
سرخط خبرها

نگاهی به شماره اکتبر نشریه Web User | همه مقتولان گوگل

  • کد خبر: ۴۶۶۳۱
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
نگاهی به شماره اکتبر نشریه Web User | همه مقتولان گوگل
Web User با استفاده پرتعداد از سنگ قبر‌های نمادین که درون آن‌ها آیکن سرویس‌ها و خدمات مختلف شرکت گوگل نمایش داده شده‌اند همراه با تیتر «کشته‌شده به دست گوگل» تلاش کرده است نشان دهد غول دنیای مجازی در راه رسیدن به نقطه‌ای که امروز در آن ایستاده، سرویس‌ها و خدمات بسیاری را قربانی کرده است.
نجفی | شهرآرانیوز - طرح روی جلد شماره اکتبر نشریه Web User با طرح‌هایی که تاکنون از نشریات دنیای فناوری سراغ داشتید تفاوت بسیاری دارد. Web User با استفاده پرتعداد از سنگ قبر‌های نمادین که درون آن‌ها آیکن سرویس‌ها و خدمات مختلف شرکت گوگل نمایش داده شده‌اند همراه با تیتر «کشته‌شده به دست گوگل» تلاش کرده است نشان دهد غول دنیای مجازی در راه رسیدن به نقطه‌ای که امروز در آن ایستاده، سرویس‌ها و خدمات بسیاری را قربانی کرده است.
 
ویلیامز، گزارشگر نشریه، در این باره می‌نویسد اگر همچنان دلتنگ پیکاسا (سرویس تصاویر) و گوگل‌ریدر (ابزاری برای گردآوری متون) هستید، باید بدانید سرویس‌دهنده‌های رایگان و متنوع زیادی همچنان آماده سرویس‌دهی هستند. پرینتر ابری گوگل، پخش‌کننده موسیقی، گوگل‌هنگ‌اوت، گوگل‌تریپ (سفر) و گوگل‌وان‌تودی (نرم‌افزاری برای کمک‌های عام‌المنفعه) از سرویس‌هایی هستند که در این سال‌ها گوگل توسعه و خدمات‌دهی آن‌ها را متوقف کرده است.
 
Web User خبری را نیز به نقل از فعالان حقوق کودکان، استادان دانشگاه و برخی نمایندگان مجلس در بریتانیا منتشر کرده است که با امضای نامه‌ای سرگشاده به غول‌های دنیای فناوری درخواست کرده‌اند از داده‌کاوی و هدف‌قرارگیری کودکان کوچک‌تر از ۱۳ سال در فضای مجازی خودداری کنند. گوگل، فیسبوک، آمازون، مایکروسافت و اپل متهم هستند با درگیر کردن زودهنگام کودکان با مسائل دنیای بزرگ‌سالان، کودکی آن‌ها را به یغما می‌برند. در دنیای امنیت نیز به‌روزرسانی iOS۱۴ موجب خشنودی فعالان فضای وب شده است. با وجود اینکه هنوز زمان زیادی از عرضه این نسخه سیستم عامل IOS نمی‌گذرد، اما در همین زمان کوتاه کاربران شاهد ایراد‌ها و مشکلات امنیتی مختلفی در آن بودند. در این به‌روز‌رسانی امنیتی، در صورت فعالیت دوربین، یک دایره سبز و در صورت فعالیت میکروفون، یک دایره نارنجی‌رنگ روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود تا به کاربر هشدار دهد گوشی/دوربین گوشی فعال شده است.
 
 
 
برای دانلود این شماره روی لینک زیر کلیک کنید:

 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->